You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand

Author Story Linkies Contact
Exam Week
Wednesday, May 28, 2014 | 6:54 PM | 0 comments

Hellooooooo woo dah lame tak update . Exam pun dh lepas . Oh yes jadi f3 sgt memenatkan . kelas tambahan je keje . Alhamdulillah result aku ok . exam awal tahun aku dpt 5A 3B 2C and dpt no 28 atau 29 dalam batch . time tu org dlm musolla , aku msk nak cari hanie tetibe nampak hanis tgh isi nama2 untuk markah ibnu . aku curi2 tgk hehe . anddddd aku cari nama aku haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dapat 77.60% je -..- . aku tgk org lain , 74 banyak fuhh lega . keluar musolla borak2 pastu org asyik duk cite kedudukan dlm batch . aku cam mana korang tau nie , ''pegi tgk kt hanis'' . Owh :o ade kedudukan rupanya . aku tgk aku punye start from no 1 tgk sampai bawah tadaaaaa name aku no 28 ke 29 tak silap . aku potong banyak budak Ali . Alhamdulillah impian aku nk ptg org tu tercapai jugak akhirnyaa :B Tapi tgk result ppt kali ni cam lain mcm je . drop ahh jugak , so aku bgtau mak aku get ready awal2 and jgn terkejut dgn result tu nanti hmmph . So aku berharap sgt trial aku dpt kejar balik . atleast nak 7A . 5A 3B , 2B/3B tu 78 . geram betul . takpe kita belajar kerana allah . Kalau kite berusaha inshaAllah Allah bantu . skrg dh cuti 2 minggu . eksaitedddd nokk ! haha k selamat bercuti :))